Söndag

Heeeeeeeej! Haha, jaa det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår.. Jag åkte till telefonplan där jag mötte upp Jossan och Johanna men då skulle de dra precis! De skulle möta upp Jossans kusin Oscar och några av hans vänner på Ropsten där de skulle hämta upp Jossan och Johanna i deras hummerlimmo! Haha, så jag hakade på dom så vi åkte hummerlimmo in till Göta Källare (en klubb på söder som jag hände jättemkt på under 2008)!

I limmon var det mini-TVs som visade musikvideos och på sidorna var det fullt med champange som vi festade loss på! Väl framme på Göta källare hade de ett VIP-bord och champangen fortsatte bara rullade in! Allt var gratis så jag, Jossan och Johanna partade loss på det och dansade sedan som galningar! En riktigt rolig och billig kväll blev det hehe, dock kom jag inte hem förrän typ halv fyra och eftersom jag drack igår kan jag inte träna idag..

Johanna, Jossan och jag igår på Göta Källare
 

Mer bilder kmr snart ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0