Söndag

Hej på er alla! Jag hade en trevlig kväll igår, Linus hämtade mig här utanför så åkte vi och Johan över till syrran för en filmkväll! Vi kollade bland annat på Låt den rätte komma in, jag har bara läst boken (den är skriven av Amandas svärfar) och den är grymt läskig! John har en viss grej för skräck (jag skulle aldrig våga åka hem till dom haha :P)

Vid halv 2-tiden åkte vi hemåt igen, så skönt att jag och Linus bor så nära för då får man alltid skjuts hem! ^^, I det här iskalla vädret så lockar inte direkt 30 minuters väntetid på en bushållplats, det går fan knappt att vistas utomhus i denna kyla! Hur som helst, nu ska jag få i mig lite frukost och sen försöka fortsätta på årsresumén!

Hörs snart igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0