Sorglig dag på jobbet =(

För idag är den sista dagen som Carolina jobbar, imorgon flyttar hon till Californien i ett halvår för att plugga.. Hon kommer dock tillbaka i juli och jobbar till september och sen flyttar hon till London för att plugga vidare! Fyfan vad kul det låtar, vill också dra tummen ur röven och hitta på nåt sånt! Jag måste börja ta tag i Indien och kurser jag vill plugga, man måste börja i god tid!

Niklas kommer in en sväng till jobbet också bara för att krama sönder Carolina, det suger att hon ska åka.. Speciellt nu när även Eugenia har slutat, fast hon bor ju ändå kvar här i Stockholm så vi kan ses ändå! Här får ni se lite bilder på mig och Carolina: 

 
 
 
 


Fan vad jag kmr sakna dig älskling, som in i helvete! =( ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0