Things will get better if you just hold my hand.

Hej på er! Jag har precis ätit middag med Anna så det blev en lite senare uppdatering! Jag fick skjuts hem av brorsan idag från jobbet så jag slapp åka kommunalt, fett skönt men han fick ju en extra tavla med bilder i av mig så! ;) Det var så himla sorgligt på jobbet idag, när jag kom dit gick jag upp till lunchrummet där Niklas, Niklas, Fredrik, Eugenia och Carolina satt!

Först attackerade jag Eugenia med massa kramar då hon varit i Costa Rica i en månad, sen pussade jag på Carolina, höll på att börja gråta när hon gick ur affären sen.. Vi kommer inte ses förrän i juli, det känns som 100 år tills dess och nu när inte heller Eugenia är kvar så blir allt mycket tråkigare! =( Har ju kvar dom andra såklart men vi 3 vart så himla nära! Detta ger mig i alla fall mer kraft till att komma iväg själv nu när alla andra gör det!

Underbara Indien..
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0