Tisdag

Godmorgon folket! Det här är konstigt, jag vaknar lättare och lättare vid den här tiden på morgonen! Det dåliga är att jag alltid somnar runt 12 så mer än 5 timmars sömn får jag inte. Dock är jag ledig imorgon och sen jobbar jag bara kvällar resten av veckan, så då har jag tid att vila upp mig!

Nu har jag fått i mig en bamsefrukost (ett ägg, yoghurt med frysta bär och en macka med philadelphia, skinka och paprika på) och matlådan gjorde jag klar igår kväll så nu är jag typ klar! Dock borde jag ta en dusch då jag ska iväg efter jobbet idag, kmr nog vara helt död pga min brist av sömn men skitsamma! =)

Slänger upp ett till inlägg innan jag drar, hörs snart! & btw, läs inlägget innan detta om kaoset i Haiti och tänk till en extra gång innan ni bestämmer er för att inte hjälpa till!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0