Tisdag

Idag har jag verkligen sovit ut! Jag tror jag har sovit i tolv timmar (eftersom jag bara sov i 3-4 timmar natten innan), dock vaknade jag typ 9 och sen igen vid 11 men jag somnade om snabbt och vaknade tillslut kvart över 12 :P Så skönt att äntligen få sova ut, jag minns att jag har drömt jättemycket också vilket brukar tyda på att man sovit djupt? Varenda gång jag somnade om så hoppade jag på drömmen igen och fortsatte, haha!

Det handlade om massa olika saker, bland annat om när min skola var i Indien, mina jobbarkompisar och Michael Jackson.. Jag typ dansade med Michael och sen var jag i Indien helt plötsligt! Konstig var den i alla fall men jag hade lixom en bra känsla i magen och jag vaknade upp glad så..! =) Dock inte så konstigt då jag älskar Indien, mina jobbarkompisar och MJ, hehe!

Hoppas ni har sovit gott också i alla fall! Idag är jag ledig så det enda som står på mitt schema idag är att dra ner till gymmet och springa på springbandet! Får se vad som händer ikväll, jag är sugen på bio men typ ingen vill/kan gå med mig! =( Äeh, jag raggar nog upp någon men vi hörs senare i alla fall!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0