Torsdag

...endast EN DAG KVAR TILL LÖNING!! =D Alla vet nog känslan när man väntar in lönen, jag har typ 20 spänn kvar men snart kan jag börja leva normalt igen! Hur som helst, igår läste jag ut Twilight-serien för 3e gången hehe.. Jag har skyndat med att bli klar med dom så jag kan börja läsa Michael Jackson moonwalker (hans självbiografi från 1988) så det började jag med och läste till halv 2!

Jag får tårar lite då och då men det är samtidigt så härligt att få följa honom från början av hans karriär ända till BAD-turnén! Alla MJ-lovers borde verkligen läsa den om ni inte har det redan, otroligt fin! Dock tycker jag att han upprerar sig flera ggr i boken, men det kan jag stå ut med! ^^, Jag har inte ens läst en tredjedel av den än så jag har mer läsande att se fram emot! =)

Hittade några bilder från Nyår som Malin tagit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Katta

Jag har läst moonwalker flera gånger! Tkr den är riktigt bra, fantastisk upplevelse :D!

2010-01-16 @ 18:25:44
URL: http://moonwalker.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0