Torsdag

Gooodmorgon! =) Idag känner jag mig på lite bättre humör i alla fall.. Jag ställde klockan på 10 (precis som igår) så jag hinner till gymmet innan jobbet idag också! Idag ska jag dock bara springa/powerwalka på rullbandet men jag vill ändå ha tid på mig och slippa stressa!

Inatt satt jag och skypade med Sofia i flera timmar och vi uppdaterade varandra om bådas liv, vad jag saknar att ha henne här min kära vän! Idag får hon även väldigt roligt besök till Valencia och jag är såå spänd för hennes skull, den killen är fan snygg! På tal om något helt annat, kan det inte sluta snöa nu?! Jag har inga vinterskor och tänkte skona mig själv den utgiften men snart funkar ju inte mina kära gympaskor längre! =(

Nu blev mina ägg färdiga, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0