Äntligen funkar det!

Nu funkar det att få upp bilder igen, yeay! Hur som helst, idag på gymmet så sprang jag på springbandet i 16 minuter innan jag fick ont i knät (GAH) så då powerwalkade jag jättefort i 25 minuter och sen sprang jag i 6 minuter igen (i ca 11 km/h) så jag var sammanlagt i 45 minuter på rullbandet! Jag hatar att jag får ont i benet, tror det beror på att jag måste skaffa sula för jag går inåt med den foten..

En rolig sak i alla fall var att när jag ställer mig på springbandet så slår killen på bandet bredvid till mig och ba: "Haha det här börjar bli en vana, vi sprang bredvid varandra igår också bara att vi nu bytt plats!" Jag ba: "hehe jaaa, tänka sig!" Så vi körde hårt tillsammans, han var en medelåldersman som satsade mest på powerwalking men växlade också med lite springning! När jag gick av springbandet var jag totalt blöt av svett, det är så det ska vara! ;)

Försökte fota lite hur jag ser ut i mina träningskläder men det är lite
svårt att göra det själv så jag fotade några kroppsdelar i taget hehe..!

 
 
 
 

Haha bootylicious
 

Jag när jag kommer hem efter träningen, slutkörd men glad ändå! :D
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0