Bilder från igår!

Tjuu! Herre vad det är varmt i mitt rum, jag vaknade halv nio imorse av att sängen typ var blöt och det var typ 28 grader ute! Jag ville gå ut och duscha men nakenkatterna hade skitit där inne så det stank som fan och öppnade jag min dörr så sprang de bara in och la sig här vilket jag inte ville! Så det sluta med att jag lägger mig i min lilla soffa precis vid mitt fönster och somnar där istället. Jag vaknar vid halv tolv och har så sjukt ont i nacken efter att ha legat helt cp..

Wellwell, Virans första utgång med mig igår! Vi hade en askul kväll, startade först på Ojojoj och kollade lite av matchen som Tyskland vann med 3-2! Efter en stund drog vi oss upp till Patricks för att hälsa på dom som jobbar där och drack lite Strongbow innan vi drog ner till Kvarnen och mötte upp Filip, Aron, Jonas och deras kompis och så kom Eugenia dit också! Vi var kvar tills dom stängde och sen åkte Viran och jag hem till mig! Direkt efter jobbet idag ska jag springa till Patricks för att försöka se i alla fall andra halvlek av VM-finalen, dock blir det en lugn kväll för mig ikväll för jag är astrött!

 
 

Ojojoj!
 
 
 

Vi drog  som sagt förbi Patricks en snabbis för att hälsa på Emanuel och Robin!  
 
  
 
 

Kvarnen med killarna!
 
 
 
 

Nu måste jag duscha, just awesome att katterna precis gjort sina buisness där inne -.-

Postat av: Sarah

Bonnie är verkligen fin!!

2010-07-13 @ 20:05:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0