Byxdress

Nu är jag hemma igen! Jag, mamma, pappa och Viran har varit i Barkarby outlet hela dagen och kollat i affärer! Mamma köpte massa fina tunikor, pappa fick med sig en golfklubba och några par byxor, Viran ett par skor och jag en byxdress och ett par skor! Jag köpte samma svarta tygskor som jag har nu för de måste slängas, har bokstavligt talat gått sönder dom! Vi lunchade på Wayne's coffe när vi springer in i mammas kusin Peter, han är världens bästa så det var kul att träffa honom!

Nu väntar jag bara på att Anna kommer hem så vi kan börja fixa middag och dricka lite vin innan vi ska ut ikväll, Linus och Elvira ska hit ikväll också innan vi drar! Jag har ju köpt en present till Anna också som jag vill ge henne, jag såg det i affären och var bara tvungen att köpa för jag vet att hon kommer älska det!

Byxdressen från Lindex, 279 kronor (slutrea, fett nice!)
 

Tror det blir den som jag ska ha på mig ikväll så då får ni se den på!

Postat av: Anchi

Guuud vad folk har ringt om den där byxdressen! Fantastiskt att du hittade en. På rean dessutom! =)

2010-07-24 @ 23:13:47
URL: http://lydellan.wordpress.com
Postat av: Lina

Nice :D Såg den på Lindex och provade den men för tillfället var den för dyr. Lyx att hitta på rea! :) Skitsnygg är den!

2010-07-25 @ 00:39:44
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0