Fredag

Jahapp, då är sommaren över då eller? =( Kanske inte ska överreagera på det första lågtrycket på länge men nu ska det bara vara moln hela helgen och typ 18 grader.. Från stor sol och 28 grader är det lite deppigt men förhoppningsvis vänder det tillbaka till min semester igen!!

Weell, idag är jag ledig i alla fall så jag ska snart åka till stan för att bli upphämtad av familjen! Vi ska åka till ett stort shoppingställe med megaREA och shoppa hela dagen! Snackade i telefon med Elvira inatt som frågade om jag ville med så de ringde och väckte mig nu imorse! Först kände jag bara neeeeeej för jag var så trött men när jag fick bestämma tid vi skulle ses så sa jag ja hehe!

 

Postat av: Sarah

Bäst att flytta till Värmland, här har vi det soligt ;)

2010-07-23 @ 11:35:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0