Fredag

Hoooooooome! Fyfaaan så trött jag var imorse, mamma väckte mig klockan 5 (jobbade 6.45-16 idag..) och hade fixat frukost med en stor kopp te! Dock var jag alldeles för trött för att uppskatta det (tack iaf mamma!) jag som typ aldrig jobbar morgon hade knappt sovit någonting, är ju van vid att kunna sova betydligt längre på morgonarna. Hur som helst, jag slutade fyra men satt kvar med Filip till fem för han hade lunch den timmen!

Nu tänkte jag dra ut på en powerwalk och sen fixa middag, är ensam hemma ikväll för Anna skulle bort! Jag ska dock in till stan igen vid tio för att möta Filip, vi ska sätta oss på nån pub en stund bara eftersom vi båda jobbar imorgon. Så tråkigt att bara sitta hemma hela fredagskvällen så något vill jag göra men det kommer inte bli sent!

Shit så intressant det här måste vara att läsa, haha jag är så seg i skallen atm så bättre än såhär blir det inte! Hörs efter promenaden, måste få luuft!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0