Heldag i solen!

Gah, idag mådde vi inte så jättebra måste jag säga... Men jag lyckades dra ner Viran och Bonnie till stranden (Anna gick före med hennes vän), jag hann även förbi Gina Tricot och köpte 2 tröjor! Vi har legat på stranden hela dagen och bara degat, riktigt skönt! Cissi kom förbi sen också vilket Bonnie och Viran jublade över för nu fick de skjuts hem haha. Nu har alla åkt hem och jag ska börja fixa iordning här hemma, duscha(!!) för ikväll kommer Annika hit!! =)

Annika och jag ska ha en riktig vin-kväll här hemma och bara prata! Vi har inte umgåtts helt sen kryssningen som var i mars, visst var jag hemma hos henne för några veckor sen men det var bara i lite mer än en timme! Eftersom Annika har så mycket med sina barn och jobb osv så är det svårt att få ihop det men nu har vi äntligen lyckats!! Anna ska sova hos Josse ikväll så vi har hela lägenheten för oss själva, känner att det ska bli skönt med en lugn kväll så drar Bonnie och jag ut imorgon istället!

Annika och jag på Vinylkryssningen, det var en partykväll minst sagt..
 
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0