Helt slut!

Nu är jag hemma igen, efter 9 timmars jobbpass och sen sprungit runt på stan och desperat letat efter kläder att ha ikväll men som ni vet så hittar man ingenting när man bestämt sig för det! Däremot när man är råpank och inte ska shoppa, då finns det huur mkt som helst! Jaja, jag hittade ett par coola legins-shorts som jag kanske kan hitta på nåt coolt med och så köpte jag lite annat!

Jag somnade till 2 ggr på tunnelbanan sen påvägen hem för jag har varit så trött idag, gick ju upp halv sex imorse! Men jag ska tagga till för Carolina och jag ska på fest hos min killkompis Andreas ikväll! =) Carolina är påväg hit nu så vi ska fixa oss här och så innan vi drar oss dit, ska bli kul med hemmafest faktiskt! Här hemma atm är Anna, Amanda, Josse, Sanna och Niklas som ska ner till Farsta och grilla med några andra, eftersom jag ska grilla imorgon med massa polare så bangade jag idag!

Nu måste jag torka håret, snart måste jag springa och möta Carolina! Vi hörs igen innan vi sticker iväg till festen som btw ligger typ in the middle of nowhere :P


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0