Hemma igen!

Eller ja, jag har varit hemma i typ 2 timmar men har käkat lunch/middag och så.. Nu sitter jag här och väntar på att Anna och hennes vän ska komma tillbaka från stranden så jag kan få nyckeln till tvättstugan! Jag måste ner dit och stryka min tröja jag ska ha ikväll, när jag tog ut den från garderoben var den totalskrynklig så det är ett måste! Jag har inte strykt kläder på typ år haha så jag får se hur det här går..

Ikväll då, jag ska ut med Filip och Carolina på söder och vi har ett speciellt tema på kvällens utgång haha.. Carolina är här om typ en timme så ska vi fixa oss tillsammans innan vi åker in till stan och möter Filip när han slutar jobba!

Emma och jag i förrgår, saknar henne redan!
 

Uppar igen innan Carolina och jag drar ut!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0