Hemmakväll hos familjen

Öögh, efter att Viran och jag hade en hemsk hemresa hit från Farsta då några idioter hoppat ner på spåret och sprang genom tunnelbanans tunnlar så det blev stopp! Vi fick ta ersättningsbuss och gå i öösregnet för att tillslut komma hem! Well, nu har vi varit hemma ett tag och ätit god middag med mamma och pappa, Bonnies lillasyster Mika är här med Elvira oxå! 

Det här behöver jag faktiskt, har massa tankar snurrandes i huvudet efter gårdagens utgång och måste bara rensa som den överanalyserande tönten jag är. Ska ta en kvällspromenad nu med hög rockmusik i lurarna, kanske skakar jag av allt blaj då! Jag orkar inte otydlighet längre, vill en människa något så ska man bara ta för sig och köra annars kan man lika gärna skita i det! 

Well time to go out.. Ska upp 5 imorgon bitti för att jobba så jag kan inte bli så sen, uggh! Vi hörs imorgon igen, ha en fin kväll!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0