I'm having the time of my life

Nuu är jag hemma! Jag har inte kunnat uppdatera på så länge för jag har varit ute och flängt tills nu! Igår var jag på Patricks och såg finalen i VM med Fredrik, Niklas och lillasyster. Jag är jätteglad att Spanien vann för jag älskar det landet (skulle ju t o m flyttat dit för 2 år sen) men jag tycker faktiskt att Spaniens spelare fuskar ganska mycket med att låtsasramla för att försöka få straffar och så men det var inte det som gjorde att de satte det avgörande målet och de spelade väldigt bra!

Efter det så gick jag och Viran från Slussen till Ropsten och bara pratade (vi båda älskar att gå promenader så det blir lätt att vi går istället för att åka när vi är tillsammans) och så tog vi taxi hem från Ropsten till föräldrarna för sista bussen hade gått. Jag sov där inatt för jag tänkte sola idag men så var det molnigt hela dagen, haha fail! Jag skulle egentligen varit ledig idag men ställde upp och jobbade åt en jobbarkompis!

Jag åkte in till stan tidigare idag för att käka glass på stan med Sofia, vi gick in på jobbet och då ser jag min ÄLSKADE Carolina som äntligen kommit hem från USA (hon åkte dit i början av januari), jag har seriöst sprungit fram och tillbaka och kramat henne konstant i tre timmar! Så kom Eugenia förbi jobbet också så det blev en grym reunion hehe. Imorgon ska Carolina och Fredrik komma hit så ska vi sola och bada hela dagen och innan det har jag tvättstuga och ska hinna springa så jag måste gå och lägga mig nu!

Direkt när jag kom hem från jobbet lämnade jag bara varorna jag köpte i kylen och stack ut igen på en långpromenad och pratade i telefon med några vänner så nu uppdaterar jag bara fort innan jag ska ta en dusch (SÅ varmt det är) och hoppa i säng! Jag har den mest underbaraste sommaren nånsin med ett riktigt sommarväder och underbara vänner omkring mig, jag är så lycklig!

Vi på Patricks igår!
 
 
 

Hörs imorgon, vänner ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0