Lördag

Gooooooooooodmorgon! Herregud, aldrig mer en fest sådär off igen alltså! Även om jag har hängt mycket i Tumba som liten eftersom hans mamma och min mamma har varit bästisar sen dom var 10 år men att åka kommunalt dit på fest var jobbiigt! Hursomhelst, Carolina och jag kom dit vid halv 12 och då mötte Andreas upp oss och precis när vi kommer fram till festen så drar ett liveband igång vilket var mysigt! Vi sitter och dricker lite vin och lyssnar i bakgrunden medan många står precis runt bandet och håller tändare haha..

De avslutade typ med låten "Wonderwall" och HAHA jag var tvungen att springa och ringa Filip, han haatar verkligen den låten med hela sitt hjärta och specielt när nån kille med guitarr kmr och säger att han kan en låt och spelar den! Hehe, men i alla fall så kände ju jag och Carolina ingen där så vi försökte trycka oss in i olika gäng för det vart lite grupperat även om det var fest men jag hittade några killar från Lidingö som jag hängde med! Efter ett tag insåg vi att vi verkligen kände igen varandra och att vi lekte som barn haha!

De var dock 2-3 år äldre än mig men vi gick i lågstadiet tillsammans haha! Vid halv fyra på morgonen började någon grilla korv så där står jag med fem andra killar med ett korvbröd, hungrig som en galning haha! Carolina följde med några andra och tog ett dopp i sjön, det var sjukt varmt i vattnet där då sjön är så liten. Nån timme senare åkte vi hem, vi fick skjuts av en kille som såklart inte hade druckit nåt under kvällen och skulle bara hem. Vi var båda så himla trötta (jag hade ju varit uppe sen kl 5 dagen efter eftersom jag jobbade dagpass) så vi somnade i bilen!

Han väcker oss när vi är i Farsta, han skulle egentligen bara släppt oss vid Slussen eller något men snäll som han var så körde han oss hem! Väl hemma så hittar jag Anna i mitt rum och våra vänner i hennes rum, Anna vaknar och har värsta magvärken och därför låg hon i mitt rum. Vi crashade alla tre i min säng och sov som tre små stockar! Dock blev jag väckt gång på gång av att min mobil ringde, allt från Sofia till Viran till Filip till Linus osv. Men nu har vi sovit klart iaf haha..

Det vart ganska lugn kväll igår ändå, vi satt mest och pratade med folk hela kvällen men eftersom det var så klurigt att ta sig hem så blev det så galet sent bara! Bilder från igår kommer snart, nu måste jag få upp Carolina för vi ska snart in till stan och möta hela gänget för att hänga i en park och grilla, omg!!

Slänger upp en på mig på vägen dit igår, det tog fan 1 timme och 8 minuter att åka!!


Postat av: Elvira

Jävla retard du är!!!!:P Grrrrr

2010-07-17 @ 16:49:51
URL: http://forkswatrip.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0