Lördag

Heeey! Jag lever, har bara inte haft någon tid alls att uppdatera idag! Jag har ju jobbat hela dagen och slutade precis, sov lite för länge imorse så jag hann inte innan jobbet heller! Igår hade vi jättekul ute förresten, det var jag, Carolina, Anna, Viran, Måns, Niklas, Linus, Amanda, Nisse och några andra killar! Vi började på Snaps och satt där i 2 timmar och bara snackade innan vi drog vidare!

Vi stack upp på Götgatsbacken och tog en sväng in på Patricks för att hälsa på dom som jobbar där, vi hängde där i ytterligare 1,5 timme innan vi drog ner till Kvarnen! Vi träffade på massa trevliga människor och dansade, alla var så pepp haha! Vi drog hem till Niklas på Gärdet efter Kvarnen och hängde där och snackade skit tills imorse..! Riktigt trevlig kväll men man har inte fått så mycket sömn hehe..

Carolina och jag igår!


Mer bilder senare ikväll för nu ska jag börja laga middag, ikväll skulle jag egentligen hem till en vän på Lidingö med massa vänner därifrån men jag är så slut efter jobbpasset och har ont i huvudet så jag ska bara ha myskväll med massa god mat med min Anna! Så skönt för en gångs skull att det är mulet, regn och lite kallt ute så man kan sitta inne med gott samvete!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0