Lördag

Godmorgon guys! Jag vaknade nyss av att Nisse ropar från hallen "NÅNS KLOCKA RINGER", typ halvt i sömnen! Då var det min mobilklocka som vrålade såklart men ugh så jobbigt att gå upp redan! Det vart inte så sent igår ändå, hade tankar på att dra in till stan och möta upp lite vänner igår men sen ångrade jag mig för det var så nice hemma plus att jag jobbar idag!

Eva och Raffe stannade längst så de satt kvar med oss och åt paj mitt i natten och pratade, jag drog upp och la mig typ vid 1-tiden när jag insåg att jag skulle upp klockan 8.. Jag har iaf fått sova ca 7 timmar så jag är inte så trött, speciellt när jag vaknade upp helt dyngsvettig för att mitt rum här hos föräldrarna har också morgonsol som mitt rum hemma hos mig i Farsta!

Lite fler bilder från igår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Råkade visst prata lite mycket i mobilen där ett tag när Viran var fota.. :P Well nu måste jag sticka till jobbet men vi hörs vid 5-tiden när jag är hemma igen, kramar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0