Måndag

Tju! Waaah, fan vad kul vi hade igår! =) Jag älskar Patricia, det är alltid sånt jäkla drag där! Patricia är en båt som ligger nere vid hamnen på Slussen och på söndagar är det bögkvällar så jag har hängt där ett par ggr med Fredrik och igår firade vi ju att han har fyllt 25 år så såklart var vi där!  

Carolina, Fredrik, Ida och Niklas drog dit redan vid 8 och jag kom efter jag hade slutat jobbet! Carolina och jag var lite trötta så vi tänkte ta det lugnt och åka hem tidigt, jo tjena haha vi var kvar till tre och dansade som galningar! Vid tre drog jag ut och mötte Mika som inte fick komma in på Patricia för hon inte är 20 än, så vi käkade på Donken istället!

Sen kom Carolina så tog hon och jag nattbussen hem till mig, så fort vi kom hem somnade vi som 2 stockar i min säng! Jag hade typ världens läskigaste morgon idag btw, jag vaknar upp och ser att Carolina inte ligger kvar!  Asså jag visste att hon skulle åka typ 8 imorse men hennes skor och alla andra grejer var kvar!

Jag går runt i lägenheten och ropar efter henne och ringer henne flera ggr, tillslut får jag tag på henne men då var hon hemma hos sig och hade bara tagit ett par andra skor (hon har seriöst typ 3 väskor, 5 klänningar, 2 par skor osv här hos mig haha) Well, jag garva åt mig själv en stund iaf för att vara så paranoid och tro att det hänt henne något!

Haha gud vad vi garvade åt den här bilden igår, Carolina ba "HEYHEY!"
 

Nu ska jag ha frukost, mer bilder sen!

Postat av: Johanna

Tillan! Nu är det bokat och klart. Jag och min vän Lizette anländer till Sthlm den 24 Augusti och åker hem kvällen den 26:) Vi ska bo på något hotell centralt iaf, kommer inte ihåg just nu vad det heter:P Men hade varit kul om vi hade kunnat ses någonting när jag kommer upp?:) Puss!

2010-07-26 @ 12:52:24
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0