Måndag

Godmorgon! Idag är det molnigt så jag lät oss sova ut, Bonnie och jag kom hem hit till mig vid 2-tiden! Jag var galet trött när vi var ute igår så jag drack typ bara vatten men satt med och hade trevligt ändå, Niklas kom upp efter jobbet och hängde med oss också! Vi satt på Mosebacke ett par timmar men sen vart det faktiskt lite kallt så då drog vi oss ner till en pub på Götgatsbacken istället.

Vi satt där tills dom stängde vid 12 och sen drog vi till Dovas som alltid har öppet till 3! Det första jag hör när vi går in är Michaels "Dirty Diana" som är en av mina absoluta favoritlåtar, den spelas också vääldigt sällan ute så jag vart glad! Se spelade de typ var tredje låt bara Michael hela kvällen, galet nice!! Vi satt där till typ halv 2 innan vi insåg att våra nattbussar gick från centralen om 10 minuter så Bonnie drog av sig pumpsen och så sprang vi hela vägen, Niklas längst bak skrikandes "ASSÅ JAG HATAR ER FÖR ATT NI SPRINGER!!" Men vi hann =D

Lite pics från igår!


 
 
 
 
 

Nu ska jag käka frulle sen måste jag följa med Bonnie till pizzerian haha, hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0