Onsdag

Hehe, såhär går det väl när jag håller igång för länge.. Vaknade nyss och har alltså sovit i över tio timmar! Men jag tog det lugnt igår i alla fall, Bonnie och jag var ute och gick i stan och satte oss sen vid Skeppsholmen! Jag älskar att sitta där, vi brukar sätta oss på en bänk vid sidan och se ut över vattnet och Söder och bara snacka skit i timmar.

Vi började dra oss hemåt vid elva-tiden, Bonnie drog ner till Östermalms tunnelbana medan jag kände för att gå mer så jag gick från Östermalm till Gullmarsplan ^^, Det är inte så långt egentligen, det tog kanske en halvtimme! Sen när jag kom gick jag ju inte och la mig direkt utan satt vid datorn i typ 1,5 timme och pratade med folk på msn, suck jag måste lära mig att inte ens knäppa på datorn när jag kommer hem på natten!

Aja nu måste jag ha mat, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0