Onsdag

Tjoho! Nu är jag hemma och vänder en snabbis i Farsta, igår våldgästade jag pappa med en resväska full med tvätt hehe. När jag kommer hem upptäcker jag att storebror är hemma oxå, han och pappa hade grillat och kollade sporten som vanligt! Mamma och Elvira är ju på några familjevänners land tills idag så pappa har haft huset för sig själv!

Jag tvättade hela kvällen och tog en paus vid elva för att ta en lång kvällspromenad med Bonnie som äntligen är hemma igen från Grekland! Jag kom hem igen vid halv ett och drog igång sista tvättmaskinen då hehe, nu har jag tvättat alla kläder!! När jag kom hem hit så upptäcker jag att Anna har storstädat lägenheten som var såå skabbig innan (vi hade inte städat på typ 2 veckor!!), så jääkla skönt!

Nu måste jag fixa lunch och duscha, hörs igen innan jag drar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0