Onsdag

Jag skaa inte vara bitter men klockan är sju på morgonen och det är lätt över 20 grader ute och solen lyser, så ska jag jobba exakt hela dagen! Men jag var faktiskt ledig igår och jobbar bara kväll imorgon så jag får svälja det..

Hur som helst, igår var jag på en pub på Söder och kollade Holland-Uruguay matchen med Mika, Bonnie och Boris! Jag hejade först på Holland men Mika tkte att vi borde heja på det enda lag som var kvar som inte var från Europa så vi höll på Uruguay och det var vi ganska ensamma om haha!

Boris den tönten ändrade sig när det blev 2-1 till Holland och började heja på Holland istället, och Bonnie hejade på Holland för orange är hennes favoritfärg haha! Det satt ett litet gäng på kanske 5 pers i hörnet på krogen som hejade på Uruguay, typ resten av krogen hejade såklart på Holland!

 
 

Men Holland spelade väldigt bra & förtjäna att vinna igår, ikväll håller jag på Spanien!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0