SIMPLY PAM'S

Tjaa, nu är jag hemma och vänder en snabbis! Bonnie och jag har varit på stan hela dagen och kollat i affärer och köpt lite stuffs! Vid 3-tiden drog vi in till Hornstull till Vishiis mammas restaurang där även Vishii jobbar för att käka lunch, en grymt god indisk restaurang (Vishiis mamma Pam är en helt underbar kock!!). Jag åt Chicken Tikka Masala och det var den godaste jag någonsin har ätit, om ni vill ha indisk mat så åk dit!! Pam är självklart kocken där och lagar bara det bästa!

 
 
  
  
 

Nu ska jag in till stan igen för att möta upp Mika och se matchen på en pub, lite annat folk kmr in till stan under kvällen också så detta blir nog soft! Jag jobbar dock imorgon så det blir nog inte så sent.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0