Släktdag!

Hallu! Nu är jag hemma och vänder en snabbis, det var en jättemysig dag hos Jenny och kusinerna! Det var så länge sen vi sågs att jag ser dom fortfarande som små barn men Josefine är minsann 16 år nu, Fanny 14 och Moa 12.. GALET! Jag har även gosat med Karins (min andra moster) dotter som är 7 veckor!! Ikväll då.. Jag ska hänga på Mosebacke med Bonnie, Niklas och kanske även Eugenia, galet soft! Man måste ta vara på dessa sommarkvällar, jag är knappt hemma någon kväll!

Lite pics från idag!

7 veckor gamla Emma, jag är helt såld.
  
  

Födelsedagsbarnet =)  
  
 

Hon låg fridfullt i mina armar, jag kände mammakänslorna komma krypandes :O

 

Alla sju kusinerna tillsammans!

Postat av: Sarah

Så fort man håller i en liten söt bebis så blir man verkligen sugen själv!! Åh så go :)

2010-07-04 @ 22:53:26
Postat av: Johanna

Aww Tillan, man kunde mkt väl tror att det var du som firades för nybliven mamma..så sött:)

2010-07-05 @ 12:25:42
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Malin

haha!

Dom där små knytena kan få mycket att hända i kroppen.Brukar ha nån vecka varannan månad när jag e beredd att släppa allt. Var ju bara det där med att man måste ha en pappa...

2010-07-08 @ 15:21:58
URL: http://lunsan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0