Söndag

Godmooorgon! Shit vad jag behövde sova inatt men när jag skullegå och lägga mig blev jag rädd (såg en skräckis tidigare på kvällen) så jag sov med tänd sänglampa =P Somnade redan vid klockan 12 och vaknade vid halv 6 av att det var jättevarmt i mitt rum så jag drog upp rullgardinen och öppnade fönstret och sen somnade jag om til halv 12!

Jag har varit uppe i över en timme men glömde helt bort att blogga hehe.. Jag ska inte göra något speciellt alls idag på dagen, det är typ 16 grader och mulet och svenska sommaren är här! Vi fick iaf över en månad av UNDERBART sommarväder så man ska inte klaga! Planerna idag är att jobba stängningspasset och sen dra till mina vänner och fira Fredrik i efterskott som fyllde 25 i fredags!! =)

Hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0