Söndag + måndag på landet!

Heeeej på er! Det blev en mycket senare uppdatering än väntat... Jag jobbade stängningspasset idag och sen direkt efter jobbet mötte jag upp Viran så hämtade Karin, Peter och lilla Emma oss vid Slussen så åkte vi hem till mig i Farsta så jag kunde hämta lite fler grejer och så åkte vi ut hit till landet! Viran och jag ska vara här till i alla fall onsdag och bara ta det lugnt, bada och sola! =)

Igår när jag kom fram till landet så åt vi grillad mat som mormor lovat mig, hehe och sen satt vi kvar ett par timmar och pratade ute på gräset! Senare på kvällen tog jag, Karin, Peter och lilla Emma en lång kvällspromenad som vi brukar göra när vi är här och så avslutade vi på badberget med ett långt kvällsdopp! Vi var kvar tills solen gick ner och stjärnorna började lysa, jag tvättade även håret i vattnet precis som vi alltid gör här ute!

När vi kom hem var det bara att gå och lägga sig, jag bor i stora huset med mormor och morfar medan Karin, Peter och lilla Emma bor i det lite mindre huset! Peter väckte mig klockan 8 imorse för att gå ner och morgonbada och det gjorde vi, så himla härligt det var och solen sken så starkt! När vi kom hem igen var mormor och morfar uppe så vi åt frukost i solen! Sen solade jag bara resten av dagen innan Peter skjutsade in mig till Slussen!

Jag mötte upp Nadia vid Slussen så satte vi oss nere vid hamnen på Söder och snackade skit i över 2 timmar, det var aslänge sen vi sågs så vi hade myycket att ta igen och det var asnice! Jag började sedan jobba vid fyra och jobbade då till kvart över tio som sagt! Jag plockade med mig datorn hit denna gång (som ni märker), jag kan klara mig utan den ett dygn men iinte tre! Såklart sitter jag inte här och häckar vid datorn konstant när jag är här men att kunna kolla mejlen och så ibland iaf!

Lite bilder från vårt landställe!
 
 

Gamla bilder på oss 6 kusiner (Jennys 3 barn och så jag, Amanda och Viran)
 

Från Grekland år 2000  
 

Dom här mössen har mormor och morfar haft så länge jag kan minnas, jag älskade
att leka med dom när jag var liten!
 

Här sover jag när jag är här på landet, nu när Viran är här oxå sover hon i sängen över!
 

Mormor & Morfar har 2 hus här ute så nu på sommaren bor Karin, Peter & Emma i ena!
  

Vi grillade kött och åt pommes till det, mwah!
 

På kvällen efter middagen gick ju jag, Karin, Peter och lilla emma i vagnen en kvällspromenad som vanligt och avslutade det med ett sent kvällsdopp på badberget! Såklart glömde jag kameran men här har ni mig smaskandes på godis precis när vi kommit hem, helt blöt i håret! Just nu läser jag en bok som heter "Innan jag dör", riktigt fin men sorglig roman som är värd att läsa!
 


Imorse väckte Peter mig kl 8 på morgonen så gick vi och lilla Emma i vagnen ner till bad-
berget för att morgonbada och denna gången kom jag ihåg kameran, så fint det är där!
 
 
  
  
 

Nybadad Tillan, låg resten av dagen och solade innan jag drog in till stan!
 

Nu ska Viran och jag sätta oss på verandan en stund innan vi ska gå och lägga oss! Imorgon ska Peter väcka oss tidigt igen för att morgonbada om det blir fint väder, då kommer mormor och morfar hit igen oxå! =) Sov så gott så hörs vi imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0