Söndag

Godmorgon! Ugh, jag ÄLSKAR detta underbart varma sommarvärme men det är lite jobbigt att vakna i en bastu på morgonen, mitt fönster får all morgonsol så från klockan 3 när solen börjar gå upp så steker den upp mitt rum tills det typ bubblar! Jag vaknade vid halv elva och då hade Annika gått in och lagt sig i Annas säng på överkastet och allt bara för det var för varmt!

Men det är ju galet nu, jag kollade på termometern kl halv 3 imorse och då stod den på 18 grader!! Mitt i natten i Sverige, vilken dundersommar det är just nu, helt underbart! Idag då.. Annika och jag ska käka frukost nu och softa lite innan jag måste in till stan och möta upp familjen för att åka hem till moster som fyller 40 år! Ikväll ska jag ut till Mosebacke med Bonnie och kanske några fler, jättenice i detta väder!

Hörs senare!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0