Tisdag

Godmorgon folks, jag har haft en jättehärlig morgon! Orka att jag låter så löjligt positiv hela tiden men jag är verkligen så glad hela tiden, UNDERBARA sommar! Jag gick upp vid sju för att gå ner till tvättstugan (ÅH, så skönt att tvätta allt.. hade ett enormt berg) och drog sedan direkt från tvättstugan ut och sprang 5,5 km halv åtta på morgonen!

Det var nog lite över 20 grader ute men det blåste svalt så det gick att springa! Nu håller jag på att fixa frukost (2 ägg och en fruktsallad) med lite Elvis i bakgrunden! Om 2,5 timme kommer Carolina och Fredrik hit med bilen så drar vi ner till stranden här i Farsta och solar & badar hela dagen, det ska bli 30 grader och stor sol idag!! =) Jag jobbar idag men börjar inte förrän fyra så vi har hela dagen på oss!

Åh btw, pricken över i:t denna morgon är lätt att Anna har en fläkt som jag kan sno på dagarna när hon är på jobbet! Måste fan skaffa mig en egen, kostar ju bara typ 99 kronor på Clas Ohlsson!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0