Tisdag

Godmorgon pps! Direkt efter jobbet igår kom Carolina och hämtade mig så köpte vi massa snacks och åkte hem till henne och bara tog det lugnt! Det behövde vi båda efter den galna festnatten på Patricia i söndags, sjukt kul var den dock! Vi satt bara hemma hos Carolina och kollade på TV hela kvällen, jag älskar serierna som går på 3an på nätterna, dom går alla på rad: Sex and the City, 2 and a half men, how I met your mother, Alla älskar raymond, Seinfeld.... Jag kan aldrig gå och lägga mig haha!

Carolina och jag satt uppe och prata till sent innan vi gick och la oss, idag skjutsade hon hem mig lite tidigt för jag måste hinna duscha och byta om innan jobbet.. Min favoritperson ringde mig påvägen hem också för hon precis kommit hem från Grekland - BONNIE!! Vi ska kanske ses ikväll och imorgon ska Carolina, Bonnie och jag ut, woho! =)

Nu måste jag hoppa in i duschen, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0