Torsdag

Ska börja detta inlägg med att säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LILLSYSTER PÅ 18ÅRSDAGEN!!! Bonnie, jag, Boris, Niklas och Fredrik ringde och skreksjöng vid 12slaget igår från puben vi satt på, då var hon påväg ut på sin försa utgång! =) Åh shit jag minns min 18årsdag, Bonnie och jag drog ut med några vänner till ett ställe på Östermalm som sög och jag tappade bort min mobil haha..

Jag hade en sån jäkla rolig kväll igår, Stockholm på sommaren är bäst!! Vi började kvällen på puben vi har hängt på nästan varje dag den här veckan på Götgatsbacken! Vi har sett båda Semifinalerna där och träffat massa folk! Bland annat Jacob som jobbar där, så sjukt trevlig kille som vi har hängt mycket med! Han bjöd oss t o m på nachotallrik och en varsin drink, han berättade även om volontärarbeten han har gjort och jag berättade om min Indienresa!

Vi satt kvar på puben till 12, Niklas joinade oss vid halv 11 då han stängde på jobbet! Han missade ju tyvärr matchen men jag vrålade för oss alla (dock hejade Niklas på Tyskland haha)! Bonnie, Boris och jag drog vidare efter vi lämnat vår lilla stammispub (asså jag har hängt på den här puben lite då och då under åren men eftersom vi har hängt här typ 3-4 ggr nu denna vecka och lärt känna folket som jobbar där så har det blivit stammisställe nu hehe). 

Vi pratade med entrévärden Emanuel som vi också hängt med under kvällen och han föreslog Ojojoj på medis eftersom han själv skulle dit sen också. Jag älskar Ojojoj så vi drog ner dit och hängde där nästan tills dom stängde! Emanuel kom ner efter ett tag så vi hängde med honom och hans vänner, sjukt trevlig kväll men jag var så himla trött när vi var på väg hem! Bonnie & Boris väntar med mig på att min nattbuss ska komma och så somnar jag på den! Det var två killar som sparkade på min fot för att väcka mig, som tur var hade inte bussen åkt för långt! 

Jag hade ju jobbat i 10 timmar och varit uppe sen kl 7 så jag var galet trött, somnade sekunden jag la mig i sängen när jag kom hem! Jag hade en helt sjukt nice kväll och på söndag kör vi alla igen (utom Boris som är ute och tågluffar då, lyckost) för då är det VM-finaaaaaaaaal!!  

Bonnie och jag igår på puben!


Nu måste jag käka någonting.. mer bilder kmr sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0