Härlig kväll!

Tjuhu! Hoppas allt är bra med er och att ni har njutit av det underbara vädret utomhus, själv har jag jobbat exakt hela dagen! Jag slutade klockan sju och passade då på att gå från Slussen till Skanstull bara för att få mig en liten promenad och tog sedan tunnelbanan hem! På stationen i Farsta mötte Anna mig på stationen så gick vi ner till centrum för att handla lite nödvändigheter och middag.

Så fort vi kom hem bytte jag om till springkäder och tog en runda nu på kvällen, jag kom precis hem och gah vad skönt det var!! Det behövde jag verkligen och även om jag sprang ca 6 km så hade jag kunnat springa mycket längre, men jag ska ju upp kl 5 imorgon bitti då jag jobbar morgonpass och måste äta middag nu innan jag går och lägger mig!

Anna som är så fin har lagat middag under tiden jag var ute och sprang, vi ska äta kycklingvingar med sallad och majskolv! Vi har inte haft sambokväll på hur länge som helst då jag typ alltid jobbar kväll och sen åker jag typ aldrig hem direkt efter jobbet så denna kväll ska vi ta vara på! Jag måste även vila upp mig inför denna helg som kmr bli allt utom lugn, jag älskar det! =D

En bild från Moster Jennys 40årsdag på söta kusin Moa, mig, lilla bebiskusin Emma
och Viran! Aow, jag saknar min lilla Emma-kusse men vi ses ju redan på söndag!!

 

Hörs igen innan jag går och lägger mig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0