Värmeslag!!

Gah, det måste stämma att det kommer bli åska ikväll som tidningarna säger för det är så kvavt ute! Även om det har varit molnigt idag så har luften känts instängd och det är supervarmt, måste duscha igen!! Hur som helst, jag kom precis hem från jobbet, hängde kvar i typ 40 minuter efter jag slutat och hjälpte Filip med etiketter haha! Hade inte träffat honom på typ 2 veckor då han varit på semester så vi catcha upp lite, han och hans polare ska med mig, Viran och Bonnie ut ikväll på Söder så det blir nog fett!

Nä nu måste jag duscha, ugh det kmr stinka så mycket bajs där inne för Anna och jag är kattvakter denna helg åt syrrans och Nisses katter (eller dom är egentligen kattvakter till dom här katterna men skulle bort nu i helgen..) Buhu, dom är t o m nakenkatter så dom är inte ens söta =( Katter ska ju vara feta och håriga som Kasper!!

Min bebis!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0