Back from work!

Hallu! Nu är jag hemma igen efter en låång arbetsdag, gud vad jag vill ha semester nu!! Jag har iaf 6 dagar snart, från och med nästa torsdag till och med onsdagen efter det! Längtar som en galning, behöver verkligen det nu! Ikväll då, jag tror det blir kvällspromenad med Mika då vi tänkte bränna 1 gram eller 2.. ^^, Jag jobbar kväll imorgon men jag måste upp ganska tidigt iaf då jag och Sandra ska fixa pass men jag blir för rastlös av att bara sitta här hemma! Anna går ju och lägger sig om typ en halvtimme som vanligt..

Hittade en bild från en mysig grillkväll här i Farsta förra sommaren, osminkad och brun!
 

Postat av: Lina

Underbar bild! <3

2010-06-07 @ 22:06:41
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0