Dag 1 i London

Vi har haft en jättehärlig första dag i London! Anna och jag har gått runt i stan heela dagen och kollat i affärer på Oxford street, vi hittade hur mycket som helst på Primark men det var, utan att överdriva, 40 meter kö till omklädningsrummet och överfullt i hela affären! Det var helt olidligt så vi ska ta det en annan dag och åka dit precis de öppnar! Det blev lite shopping i alla fall (bilder nedan) men jag sparar mig mer till senare!

Sen mötte vi upp älskade Sandra och tog en sväng på H&M och andra butiker en stund till och åt middag på stan sen, vi kom precis hem! Sandra och jag har pratat konstant sen vi mötte upp henne och uppat varandra om våra liv, jag saknar henne konstant i Sverige och längtar galet tills hon flyttar hem igen vilket är snaart!! Nu har vi köpt hem vin och ska börja fixa iordning oss för kvällen! England spelar fotbollsmatch ikväll så vi tänkte starta på en pub ikväll och kolla matchen och sen drar vi vidare någonstans!

Lite bilder från dagen!

  

Hittade denna asfina tröja på Monsoon, men den kostade 600 spänn så jag avvaktade..
 
  
 

Sandraaaaaaa!!!  
 

Lite grejer jag köpte idag
 
 

Köpte denna klänning som jag ska ha ikväll!


Lets foreparty ;)
 

Nu måste jag börja göra mig iordning, ha en grym fredagskväll i Sverige så hörs vi imorgon igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0