Dior mascara

Back home, nu har jag äntligen mitt pass och så passade jag på att åka ut till Väsby för att hämta min mascara som en väns pojkvän köpt åt mig! Han jobbar på tax free där sminket är billigare plus att han har personalrabatt så jag fick den för 100 spänn billigare än vad den kostar på Åhléns! =) Diors nyaste mascara är the best ever, seriöst! Jag vill inte ha någon annan än den nu för den gör ögonfransarna så långa och fina, priset ger resultat!

 

Och på tal om passfoto.. Är man dömd att bli ful på dessa passfoton och leg-foton? Jag har fan lyckats galant varenda gång med att se helt cp ut på bilderna, sen säger dom alltid åt en hur man ska stå och när de vinklat en klart tänker jag bara; ska jag köra upp fingrarna i näsan också så har vi höjden av fulhet..! Såg ut som en fisk på mitt senaste, man tackar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0