Ego-kväll!

Nu är jag hemma igen från jobbet! Jag känner mig fortfarande förkyld med lite lock för öronen så några arbetskollegor till mig tipsade om att koka vatten och lägga i ingefära, lime, socker och dricka! Fyfan, det smakade inte gott men det hjälpte så jag ska göra det igen nu! Jag har handlat hem massa mat också så ikväll tänkte jag ta ett bad, smörja in mig med BUS, måla naglarna och äta en god middag!

Dumma Anna har annat för sig ikväll men jag tänkte iaf fira vår årsdag här i lägenheten med lite självlyx med härliga Bon Jovis 80talsskivor här i bakgrunden! Jag är helt inne i Bon Jovis äldsta låtar just nu; t ex She don't know me, Come Back, Burning for love, Roulette osv.. Sånt 80talssound i dessa låtar, åh I LOVE THIS BAND (19dagar kvar!!)

Ser ni hur trött jag ser ut, känner mig så hängig! Hoppas jag mår bättre imorgon..
 

Postat av: Mika

haha OMG fyfan va du ser ut som Bonnie på den där bilden! ;O :P

det är nånting, tror det är kinderna och munnen kanske... fett skumt men du påminner om bnoni där :D

2010-06-05 @ 00:33:19
URL: http://buttercupbaby.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0