Extern hårdisk

Hellu! Nu är jag hemma igen, tog längre tid än väntat då jag hade en full kasse med ren tvätt plus 2 fulla matkassar att släpa hem! Anna och jag har INGENTING här hemma efter London så jag behövde verkligen köpa typ all mat och fylla upp skåpen! Så himla skönt att vara hemma nu i alla fall, Anna är kattvakt hos sina päron så jag är helt ensam och pumpar Bon Jovi för fullt här!

Innan jag åkte till London köpte jag mig en ny Extern hårdisk för att ha alla mina bilder på då min gamla typ gick sönder, så nu sitter jag och för över alla bilder! Datorn rör sig mycket snabbare på en gång, jag har så mycket bilder så jag kan omöjligt ha alla liggandes på datorn utan att den typ kör snigelfart!

Denna partykväll är jag nog fortf bakis av och den var i lördags, haha..
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0