Finally here!!

Heeeeeeey på er! Nu har vi ääntligen kommit fram till hotellet efter mycket om och men! Först blev vårat flyg över en timme försenat och sen skulle vi ta tåg & tunnelbana för att ta oss hit men nu är vi äntligen här & vi bor i ett jättemysigt lägenhetshotell med 2 badrum, vardagsrum med kök & sovrum här mitt i London, 2 stationer från Nothing Hill! =)

Nu sitter jag här i lobbyn och käkar en burger king-meny, shit vad hungriga vi var! Imorgon blir det heldag på stan och sen kommer min älskade vän Sandra hit (hon bor här i England atm) och spenderar fredagskvällen med oss! Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR London, staden är HELT underbar och varenda människa vi frågade om vägen hit till vårt hotell har sprungit och hämtat kartor, slagit upp kartor i Iphonen och gjort allt för att hjälpa till!! =)

Arlanda!
  
 

Rad 1 på flyget =)  
 
 

Vår busskortsficka var IKEA på, woho!  
 

Vårt lägenhetshotell!
 
 
 
 
 

Här sitter jag just nu i lobbyn och bloggar!
 

Nuuu ska vi sova! Vi hörs imorgon guys!

Postat av: Johanna

Riktig fint Hotell/lägenhet för att vara London! Ska man ha det fint brukar det kosta skjortan..dyrt?

Åh jag är ju inte alls avis på er..jag vill meeee till London, älskar den staden:)

2010-06-18 @ 09:10:24
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0