Fredag i London

God morgon på er! Anna och jag har sovit gott här i vår stora dubbelsäng, förutom att jag gnisslar tänderna så högt att Anna får damp på mig.. Mamma jag måste börja använda min bettskena igen buhu! Hur som helst, sen är det otrooligt lyhört här så dom som vandrar runt i rummet över oss väckte mig kl 8 imorse, och ni som känner mig vet att jag inte är lättväckt direkt  =P

Men annars är det bara bra här, vi tänkte dra ut och handla lite frukost och slänga in i vår kyl här. Jag älskar lägenhetshotell så man inte är tvungen att gå ut och käka jämt! Sen idag ska vi ut och shoppaaa hela dagen och sen kommer Sandra vid tre! Ikväll blir det utgång med aaall in! =)

Såhär blev mina naglar när jag fixade dom i tisdags, bättre bild än senast!
 

Internet är så snabbt här och lobbyn ligger precis utanför vår dörr så det går så smidigt att uppdatera, därav blir det nog nästan 3 inlägg om dagen! Hörs igen innan vi sticker ut på shoppingrundan!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0