Gah!

Nu är jag hemma och vänder fort! Imorse åt vi frukost ihop innan Mirre och jag åkte in till stan för hon skulle på ett möte och efter det lunchade vi med Nicki vid centralen, sen följde vi Mirre och Marcello till deras tåg då de skulle hem idag! Direkt efter det skulle Nicki och Timmy fika men jag hann inte så nu kom jag precis hem och ska packa ihop all smutstvätt!

Jag ska hem till päronen på middag och passar då på att få med all tvätt efter London och sen ikväll ska jag träffa Mikkan och Cissi, innan detta måste jag hinna posta lite grejer Mirre glömde här! Öhghh är fortfarande helt slutkörd efter Londontrippen så jag måste typ stanna upp och andas snart!

We're all rockers, aren't we?
 

Nu måste jag duscha, det är så sjuukt varmt ute! Hörs igen innan jag sticker iväg!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0