Guitar sound

Gah, Anna gick och la sig redan vid halv elva då hon ska upp 6 imorgon men jag behöver inte gå upp tidigt alls då jag börjar 12 så jag har haft skittråkigt! Jag har youtubat i timmar, kollat facebook och chattat med typ 6 pers samtidigt varav typ inga kände jag ens.. Hur tråkigt kan jag ha det? Jag ger upp nu ska jag sova!

Jag hittade denna gitarrist på youtube för flera år sen men kan inte tröttna på det här klippet, det är en finsk kille som spelar Living on a prayer och han spelar med gitarren på ett sätt så det låter som att gitarren sjunger låten! Jag har hört akustiska gitarrer sen jag föddes in princip varje dag då min pappa och min storebror har spelat typ hela sina liv, och jag älskar det!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0