Hemma!!

Heeeej! Jag har inte sovit såhär bra som jag gjorde inatt på typ en vecka!! Anna och jag hade en så jobbig hemresa med våra tunga väskor och massa flängandes hit och dit så när vi kom till Arlanda tog vi Arlanda express in till centralen och sen tog vi taxi hem, helt slut var vi! När vi kom hem slängde Mirre ut nycklarna ur fönstret så vi kom in haha, så kul att ha henne här!

Dock åker hon hem idag vilket är jättetråkigt, Marcello också.. Han var precis förbi här och hälsade på och även lämnade mitt mobila bredband som han lånat medans jag varit borta! Idag måste Anna och jag handla(!!) och tvätta, riktigt okul men det måste göras.. Jag måste även åka hem till mina föräldrar och hämta ut min nya externa hårdisk som äntligen kommit!

Shoppade sönder mig på Primark, bl a denna väska köpte jag för endast 9 pund!


Nu måste jag och Mirre röra oss, men ha en fin dag!

Postat av: Johanna

Riktigt snygg väska:)

2010-06-23 @ 22:06:40
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0