Lördag

Tjuhu! Jag hade en astrevlig kväll igår, så sjukt länge sen det var bara vi fyra som hängde.. säkert över ett år sen då Sofia har bott i Valencia och i vintras när Sofia var hemma så var Cissi i Australien.. Vi möttes iaf upp efter jag slutat jobbet och käkade sushi på ett ställe på Medis, vi satt där i säker över en timme och snackade och när vi kmr igång så kan det lätt bli att vi pratar högt och om ganska dirty saker så alla runt omkring blev irriterade när de åt och tillslut var det bara vi kvar haha..

Vi drog vidare till Medis uteserveringar och softade där resten av kvällen! Filip kom förbi efter nån timme och joinade och sen även Aron och deras vänner! Sofia, Cissi och Jossan drog sig redan vid halv elva då de alla var slitna och trötta plus att Cissi hade bilen och då inte drack något! Jag satt kvar med Filip, Aron och hans vänner och först var alla på G att dra hemåt men det vände ganska fort efter ett par öl hehe.. Vi satt kvar tills det stängde och sen gick vi till Skanstull och då vek jag och Filip av ner till tunnelbanan! Jag hade lätt kunnat haka på längre men jag jobbar ju 10-16 idag så jag ville iaf ha lite sömn.. 

Lite pics från igår! 
 
 
 
 
 


Ni är bäst!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0