Lördag

Ugh.. Hoppas verkligen ni hade en bättre midsommar än oss! Mamma har legat hemma här med magont, jag har varit magsjuk och spytt hela kvällen och Elvira har varit dödstrött av jetlagen (skiljer 9 timmar från Seattle där hon varit i 2 veckor)! Det var skönt i alla fall att jag hade planerat in att vara med mamma och syster, kul att sitta på en fest och spy ner hela stället haha..

 
 
 

Elvira köpte hem lite presenter till oss från USA, så hade hon gått förbi en affär där och
såg en kille som klätt ut sig till Michael Jackson och dansade till Billie Jean! Han gjorde
reklam för nya Michael Jackson-grejer de hade fått in i affären, så köpte hon handsken
till mig! Hon i kassan hade ba: Are you MJ fan? syrran ba: It's for my sister! Kassörskan
tittar bara på Elvira och ba: Hmm yeah aren't we all fans to that man.. ♥

 

Nu måste jag försöka få i mig frukost, har inte ätit sen igår på dagen och det spydde jag upp =( Fy, vad jag hatar att spy! Jag hade inte gjort det förutom av alkohol sen jag var liten, usch!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0