Lördag

Heeeeeeey.. Herregud, jag hinner aldrig blogga längre då jag inte hinner hem någon gång! Igår åkte jag till en studentmottagning direkt efter jobbet, till Annas lillebrors mer bestämt! Jag har ju känt Anna i över 8 år och då även hennes familj så jag och Josse var där (Josse har jag känt lika länge), Anna och Josse hämtade mig med bilen i Farsta då pendeltågen var cp!

Vi firade söta Andreas med massa gäster och god mat! Jag hade jättetrevligt och stannade ända till typ halv elva, Josse behövde dra redan vid halv åtta då hon skulle hämta sin pojkvän på Arlanda! Jag åkte in till stan sen och mötte upp min vän Niklas från jobbet, Anna mådde inte så bra så hon åkte hem sen istället! Jag kände inte alls för att festa igår eller nåt och Niklas var på att bara sätta oss nånstans så vi drog till Söder!

Vi drog sen upp till Södra teatern för några vänner var där, vi sprang även in i Filip och Aron så det blev en riktig Coop-kväll.. Hehe Aron jobbar inte hos oss men han hänger så mkt med oss att det typ känns så. Jag mådde inte så bra igår då jag hade varit uppe sen fem så jag var asseg och så var det rätt mycket drygt folk vi gick in i så humöret försvann helt, Niklas och ja drog hem vid 2 när Södra teatern stängde och jag somnade diirekt när jag kom hem!

Fotade lite på studentmottagningen igår!

Föräldrar och syster håller tal för söte Andreas!
 


Världens bästa Anna!
 

Älskar att Andreas är så sjukt duktig på piano!  
  
 

Hehe, vart lite oförberedd men det vart den enda bilden på mig från igår!

 

Så mycket minnen det är att vara hemma hos Annas föräldrar, vad vi hängde där när vi var yngre..! Nu ska jag käka lite frukost, idag jobbar jag 12-19 och behöver egentligen inte gå upp förrän 10 men jag vaknade klockan 8 och kände mig jättepigg?!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0