Måndag

Fan, jag glömmer alltid bort äggen när jag ska sätta tid på kokningen! Nu har jag ingen aning om hur lång tid det gått så jag får väl äta sten-ägg, suck att jag aldrig lär mig! Men hehe jag lyckades somna igår i alla fall, Cissi och jag såg på The Cycle och det var faktiskt en bra film tills slutet för då förstördes allt! Allting blev totalt ologiskt och så typ dog alla och de förklarade ingenting! :S

Cissi var kvar hos mig till typ 2 inatt så satt vi och snackade skit tillsammans med Sofia som fanns på Skype! Jag hade lät kunnat sova längre idag men jag ska träffa Annika idag och vi har inte setts sen Vinylkryssningen i mars!! Helt galet, men det är svårt att få ihop då vi båda jobbar så pass mycket plus att hon har 2 barn! Men äntligen har vi fått ihop det så vi ska ha en heldag tillsammans och sen ikväll ska jag ut med tjejerna!

Annika och jag på kryssningen i mars!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0